Bali - Budapest

2011. május 26., csütörtök

Singa Pura– the “Lion City”

Számítottam rá, mégis reméltem, hogy kikerülhetem a 6 hónap után esedékes visa run-t. Keresgéltük a kiskapukat, beszéltünk Balázs egyetemével, de a vízumomat a maximális 6 hónapnál tovább nem tudtam meghosszabbítani, tehát cselekednem kellett. Megkerestük a legolcsóbb repjegyet, csekkoltam a követségi ügyintézés hosszát, majd a kiírt 3 napra még ugyanennyit számoltam rá az indonézeket ismerve (ez végül feleslegesnek bizonyult). Tehát a célpont Szingapúr lett a dátum pedig március 11.

A Little Red Dot nevezetű hostelben szálltam meg, a 8-ágyas női dormban hostel dorm(vagyis 7 idegen lánnyal osztottam meg a szobát én valójában csak egy ágyat béreltem, vagyis még azt sem: egy emeletes ágy tetejét). A hostel alapvetően tiszta és rendezett volt, a közös terület kifejezetten szépen sikerült, de közös zuhanyzó nem tett boldoggá, sem a gyakorlatilag ehetetlen reggeli. (az ágy/ éj: 26SGD kb 4000HUF)

Azzal bátorítottam magam, hogy a szobatársaim biztos jófej csajok, akik elég vagányak ahhoz, hogy egyedül utazzanak Ázsiában. Nos, az első benyomás nem volt a szuperpozitív élmény főleg amikor rájöttem, hogy az alsó ágyat egy kibírhatatlanul horkoló 70 év körüli kicsit bolond néni foglalja el. Inkább úgy döntöttem, hogy nem erőltetem a barátkozást, másnap nyakamba vettem a várost – persze egyedül.

hindu temple hindu ganesha

chapati

mall in little india little india

Little Indiával kezdtem, marina baymajd végigsétálva a napot Marina Bay-ben kötöttem ki. Itt épp a lábpihentetés közben találkoztam össze az egyik szobatársammal Gabrielle-lel, a fancia-kanadai lánnyal. Szerencsére kiderült, hogy aranyos leányzó, úgyhogy az elkövetkező 3 napban nem voltam magányos harcos, hanem együtt csináltunk programokat.


marina bay sand hotel

Most per pillanat nagyon utáljuk Dávidot,Singapore Flyer ugyanis a múlt héten a Marina Bay Sands Hotelben töltött 3 napot, ráadásul teljesen ingyen!!! (a hotel az előző képen látható)

Én az épület bal felső sarkába mehettem fel potom 22SGD-ért a kilátóba, egyszer (!) aztán vártunk 2 órát a sötétedésig, ha már kifizettük a belépőt…


Singapore by night

Voltam ezen kívül a nemzeti orchidea kertben, ahol érdekes felfedezést tettem (első kép, katt a nagyításért).

horn National Orchid Garden

a második csak a kötelező kép a photo-point-on.

3 megjegyzés:

Juci írta...

a kis szemfules:) remelem sikerult a vizumodat rendben elintezni es ismet Balin vagy a tobbiekkel!

szamócalány írta...

szerencsére maga a vízumkészítés eléggé futószalagon megy Szingapúrban... ez ugye márciusban történt, visszamentem Balira 2 hónapra, de azóta már Kuala Lumpurba vagyok :)

Juci írta...

Nahat:) mi 3 het mulva megyunk Malajziaba, alig varom. Mi tortent a Bali dologgal? Unalmassa valt?