Bali - Budapest

2010. szeptember 1., szerda

Borul a bili, vagyis...

„Eddig, eddig, eddig vagyok”
Még mindig nincs vízumom, az útlevelem a thaioknál, a lakásomat eddig nem sikerült kiadni (ha kiadom még ki is kell költözni!!!), a betegeskedés miatt 2 oltás hiányzik... ráadásul a drága doktornő most már csak heti 2 napon rendel... ááárrrggg....12 nap múlva indulás. Akarom én ezt?
Az elmúlt 3 hét elég fárasztó volt:
HÉT No.1: dolgoztam. A Szigeten. Látástól mikulásig. (szombaton volt egy kis lazulás, de ez visszaütött borzalmas vasárnapi másnaposság-plusz-munka kombó formájában)
HÉT No.2: fellázadt a szervezetem: szó szerint. Ugyanis belázasodtam. Egész héten betegeskedtem, csütörtökön hazatértem kedves kis családomhoz, hogy otthon agonizáljak és ápoltassam magam.
HÉT No.3: amikor is: a SZIN-re látogatott a Jägerbar. Ez, attól eltekintve, hogy végig úgy köhögtem, mint egy 'tébécés' egészen jó móka volt. Még Sugababes koncerten is voltam :)

Egyébként olyan sz#r idő van Bp-en, hogy holnap felveszem a gyönyörűséges Grey Mer csizmámat - kövezzetek meg, de örülök neki...

Nincsenek megjegyzések: