Bali - Budapest

2010. július 1., csütörtök

Trópusi és Utazási Betegségek Intézete

Igen, ez egy létező intézmény. Én ma jártam ott először és ezért csupán egy kisebbfajta vagyontól kellett megválnom... Pedig ma még csak 1 oltást kaptam (zárójelben csak annyit jegyeznék meg, hogy a doktornő óradíja 10ezer forint felett van).
Lényeg a lényeg mindenféle klassz vizsgálatot végeznek el a lecsapolt véremen. Anyukám kifejezésével élve: nyünyükéket keresnek. (Nem vírus és nem baci, hanem valahol a kettő között).
Ma megkaptam a tífusz oltást, ezen kívül még fel kell vennem a hepatitis A-t és a tetanusz emlékeztetőt. Hál' istennek a Hepatitis B-t már 14 évesen megkaptam. De jó nekem.

Szerintetek mi körül tekereg a kígyó? én Afrikára szavazok, bár Balázs szerint pedig egy amőba-baci-vírus-nyünyüke...

1 megjegyzés:

Léna írta...

Mennyire jó ez a szó: "nyünyüke" Használni fogom :)